TUCANO 580-550

Putere motor: 381 – 313 CP
Heder: 4,32 – 9,22 m
Latime batator: 1580 – 1320 mm
Latime batator: 1580 – 1320 mm
Buncar: 9000 – 1000 l

Categories: ,

TUCANO 580-550.

TUCANO 500

TUCANO MONTANA.

Pante abrupte, ploi torențiale … natura ne poate lua întotdeauna prin surprindere cu noi provocări. Cu ajutorul tehnologiei MONTANA și DYNAMIC POWER, TUCANO este gata să se confrunte cu toate acestea. Noul concept de control este mai inteligent și mai ușor de utilizat, puterea a fost mărită și gama de modele extinsă.

O alegere naturală.

Avantajele dumneavoastră.

  • Noul CEBIS
  • Capacitatea buncărului de boabe de până la 11.000 l reduce frecvenţa operaţiunilor de descărcare pe câmp, în timp ce rata de descărcare reduce timpul necesar pentru golirea buncărului. Împreună, aceste caracteristici sporesc semnificativ randamentul zilnic
  • Punți MONTANA cu punte față nouă și sistem de acționare puternic

TUCANO 500

NOU: CEBIS.

Este suficientă o atingere ușoară a ecranului tactil sensibil și noul terminal CEBIS reacționează imediat.

  • Vedere de ansamblu a întregului utilaj
  • Acces direct la toate funcțiile
  • Poziția terminalului poate fi reglată individual cu ajutorul suportului cu mișcare liberă

TUCANO 500

APS HYBRID SYSTEM.

APS HYBRID SYSTEM = sistemul de treierat CLAAS. Reglare hidraulică a contrabătătorului cu protecţie integrată la suprasarcină şi variator al turației rotorului, pentru o reglare continuă a turației.

TUCANO 500

Reglare precisă a contrabătătorului.

Controlul paralel al contrabătătorului asigură menţinerea unei calităţi optime a treieratului pentru toate tipurile de materiale recoltate. Un sistem de protecție la suprasarcină este integrat în mecanismul hidraulic de reglare a contrabătătorului pentru a permite funcționarea la capacitate maximă a utilajului, fără riscuri.

TUCANO 500

NOU: DYNAMIC POWER.

Toate modelele TUCANO sunt acum echipate standard cu DYNAMIC POWER. Acest sistem inteligent de gestionare a motorului aplică o serie de curbe de putere în funcție de turația motorului și reglează cuplul generat în funcție de puterea necesară. Astfel, în timpul funcționării motorului la sarcină parțială (de exemplu la depunerea materialului), consumul de carburant poate fi redus cu până la 10%. În schimb, în timpul descărcării puterea motorului este crescută la maxim.